Logo
Logo

Blog

De 8 Beste Google Ads Tools om campagnes te optimaliseren in 2025

Ben jij een ondernemer en wil je je Google Ads campagnes verbeteren? Of wil je weten hoe je nu echt alles uit je budget haalt? Met de juiste Google Ads AI-tools kun je campagnes automatiseren, verbeteren, analyseren en continu optimaliseren. Deze blog biedt een overzicht van de 8 beste Google Ads tools die je in […]

Pillar Page: Dé ultieme gids

Een pillar page is een centrale pagina op je website die een breed onderwerp behandelt en dient als basis voor gerelateerde content. Het is een soort inhoudelijke 'hoofdstukindeling' voor je website, waarin alle belangrijke aspecten van een onderwerp worden samengevat. Deze pagina bevat interne links naar gedetailleerde artikelen over subonderwerpen, oftewel cluster content, die dieper […]

Google Ads Library: Jouw geheim wapen om concurrenten te slim af te zijn in 2025

Heb jij je eigen bedrijf en ben je op zoek naar manieren om je online advertenties te verbeteren? Dan ben je vast bekend met de Google Ads Library en de bijbehorende Google Ads Transparency functie. Maar hoe kun je deze tools effectief inzetten om je concurrenten te analyseren en je eigen campagnes te optimaliseren? In […]

Core Web Vitals: De sleutel tot een betere website-beleving

Vraag je je af waarom de prestaties van je website zo belangrijk zijn voor zowel de gebruikerservaring als je SEO? Core Web Vitals speelt hierin een cruciale rol. Deze prestatiemetingen bepalen hoe goed je website scoort op het gebied van laadsnelheid, interactiviteit, en stabiliteit. In deze blog duiken we dieper in de wereld van Core […]

Google Ads vs SEO, welke is de beste voor jouw onlinemarketing in 2025?

Heb jij je eigen bedrijf met je eigen website? Dan heb je gegarandeerd gehoord van Google Ads vs SEO. Maar welke past bij jouw bedrijf? Dat kan soms voor veel verwarring zorgen. Beide strategieën kun je toepassen om hoger in de zoekresultaten te verschijnen, echter zijn er verschillende voor- en nadelen. Wil je hier meer […]

Wat is Google Ads, hoe werkt het, en tips voor succesvolle campagnes in 2025?

Welkom bij onze ultieme guide voor Google Ads! Wil je direct meer zichtbaarheid genereren in Google met gerichte advertenties? Of vraag je je af hoe je potentiële klanten opnieuw kunt bereiken die je website hebben bezocht, maar nog geen aankoop hebben gedaan? Dan ben je hier aan het juiste adres! Met deze guide leren we […]

SEO betekenis uitgelegd! Wat is SEO en hoe werkt SEO?

Welkom bij onze gids voor SEO, ofwel zoekmachineoptimalisatie. Vraag je je af hoe je jouw website beter zichtbaar kunt maken in Google? Hoe je meer verkeer kunt genereren zonder te betalen voor advertenties? Of misschien vraag je af wat is SEO en hoe werkt SEO? Dan ben je hier aan het juiste adres! Bij Website […]

Keyword density: Hoe vaak gebruik je een zoekwoord?

Vraag je je af hoeveel keer je een zoekwoord moet gebruiken om goed te scoren in Google? Je bent zeker niet de enige! Keyword density klinkt als een ingewikkelde SEO-term, maar eigenlijk draait het om een simpele vraag: hoe vaak moet je dat ene woord herhalen? We gaan er samen in duiken, zodat je weet […]

Meta description: Zo lokt een korte tekst tot meer website-bezoekers!

Vraag je je wel eens af hoe je mensen kunt verleiden om op jouw website te klikken? Een goed geschreven meta description doet wonderen! Dit kleine tekstje bepaalt vaak of een gebruiker op jouw link klikt of verder scrolt. Ondanks dat ze soms vergeten worden, zijn meta descriptions juist belangrijk voor de zichtbaarheid van je […]

Wat is EEAT content en hoe maak je het?

Ben je ooit nieuwsgierig geweest naar waarom sommige websites hoger scoren in Google dan anderen? Dit heeft alles te maken met het nieuwe concept van EEAT content. Dit staat voor Experience, Expertise, Authoritativeness, en Trustworthiness en speelt een cruciale rol in hoe zoekmachines de waarde en betrouwbaarheid van je content beoordelen. Maar wat betekent dit […]
1 2 3 5
logo zwart
Samen sparren over de mogelijkheden?
Plan een afspraak

Onze expertises

unnamed
Google beoordeling
4.9

Navigatie

Overig

KvK nr: 92069541
BTW nr: NL865873574B01
IBAN: NL45 INGB 0009 5292 66
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00
Zaterdag & zondag: Gesloten
unnamed
Google beoordeling
4.9
© Website Visie 2025. Alle rechten voorbehouden
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram